De gehele armen en middenbouw van de Ghost Rider 1 zijn opnieuw gespoten in de winter van 2021/2022. Dat zijn niet de kruizen zelf die nu rood zijn maar de armen. De kransen van de kruizen zijn ook zwart gespoten.
De onderscheiding tussen die 2 molens is te zien door te kijken naar de koelgaten onder de kruizen.
Bij de Ghost Rider 1 zitten die gaten direct naast elkaar. Bij de Ghost Rider 2 zitten ze een stukje van elkaar af.
Dit is een constructieverschil wat niet zomaar zal/kan worden aangepast en dus ongeacht de kleur een herkenningspunt is.
De Booster die van Wingender is geweest heeft dezelfde plaatsing van de koelgaten als de Ghost Rider 1
Ghost Rider 1, foto gemaakt te Düsseldorf, 2022

Ter vergelijking een foto van voor de restyle:
https://s26.postimg.cc/jwrqr33ax/Ghostrider_-_Loffelhardt_12.jpg
Ghost Rider 2, foto gemaakt te Luxemburg, 2022
De Ghost Rider 1 reist sinds dit seizoen met de rondvloer die voor de Ghost Rider 2 bedoeld was.
Deze is te herkennen aan dat er meer hoeken aan zitten. De hekken aan de zijkant zijn afwijkend van vorm (Momenteel recht en blauw) eveneens de hekken rondom de schijf (meer kleine hekken omdat de vloer anders is)
De kassa is kleiner en aan de linkerkant is een rode container op de paint toegevoegd om de maten van de kleinere kassa te kunnen overbruggen, Kassa kan nog aan beide kanten. Ook de verlichtingsrand en het naambord is een slag kleiner. Let hierbij op het aantal rijen lampjes om de verschillen te zien.
Deze rondbouw is destijds gebouwd voor de Ghost Rider 2 en eenvoudiger op te bouwen dan de originele rondbouw.
De Rondbouw van de Ghost Rider 1 is nu bij de Ghost Rider 2 te vinden.
Extra vergelijkingspunten:
GR2 heeft afstandbussen bij de montagebouten van de kruizen
GR2 heeft sensoren aan de kruizen zitten naast de koelgaten
GR2 heeft een extra rand onder de middenton waardoor deze hoger is. Oorspronkelijk (beginjaren) zat deze er niet op.